Chính sách đổi trả - Return Policy
Những trường hợp được đổi trả:
Nếu phát hiện những trường hợp trên, quý khách vui lòng không nhận hàng và yêu cầu nhân viên giao nhận của chúng tôi xác nhận tình trạng máy ngay tại chỗ và yêu cầu đổi trả. Còn không khách hàng phải báo ngay tình trạng hàng bị lỗi về cho chúng tôi trong vòng 3 ngày kể từ ngày nhận hàng để được hỗ trợ đổi mới, quá 3 ngày chúng tôi sẽ không hỗ trợ giải quyết vì mặc định khách hàng đã đồng ý với sản phẩm được giao.
Điều kiện và quy định đổi trả chung:
Lệ phí hoàn trả: phí hoàn trả sẽ hoàn toàn do www.ditek.vn chi trả hoàn toàn nếu lỗi đó thuộc về công ty.
Hình thức hoàn trả: Sẽ đổi mới sản phẩm cho khách hàng, trường hợp không còn sản phẩm hàng hóa đó trong kho, công ty cam kết hoàn trả 100% phí mà khách hàng đã thanh toán cho chúng tôi thông qua các hình thức như: tiền mặt tại công ty hoặc chuyển khoản cho khách hàng và hoàn hạn mức thẻ ( Nếu sản phẩm thanh toán bằng Visa-Master ) . Thời gian hoàn lại trong vòng 10 ngày làm việc . Với đặc thù một số ngân hàng thời gian hoàn lại sẽ lên tới 45 ngày làm việc
Return cases:
If you find the above cases, please do not receive the goods and ask our forwarding staff to confirm the status of the machine on the spot and request a return. Otherwise, customers must immediately report the faulty goods to us within 3 days of receiving the goods for support in renewal, more than 3 days we will not support to resolve because default customers have agreed. Italy with the delivered product.
General terms and conditions for exchange and payment:
"One for one" for devices sold within 15 days for Laptop products and devices using engines if there is an error by the manufacturer. (Except for products with IPS panel displays exposed to light due to the general characteristics of the panel and products assessed as software defects)
One-to-one ”for devices sold within 30 days for products in the remaining categories on Ditek if there is an error caused by the manufacturer.
With genuine warranty products in Vietnam. The fault determination by the manufacturer is decided by the warranty center and Ditek needs to have an inspection from the warranty center that the defective product will be innovated by the manufacturer. The highest time is 72 working hours after receiving the inspection from the company to innovate the product.
Equipment sold after 1 month: the warranty room will warrant up to 30-60 days, if there is no product warranty, you will be lent another device by our company for temporary use and Negotiate with you to exchange other equipment, if your warranty is out of stock.
The defective product is identified and recognized by the Technical Department of our company as a hardware fault by the manufacturer. Full packaging, box, not scratched, distorted, damaged outside, broken
Also full of components and accessories The time to change goods is not more than 30 days from the date of receipt of goods (based on the purchase invoice or receipt of the delivery party).
However, for some products we will not apply the same return conditions as above, in the sales consultation process, we will advise in detail on the deadline as well as the form of return for each product. for customers to refer to when they need to buy that product. Refund fee: Refund fee will be completely paid by www.ditek.vn if the error belongs to the company.
Refund method: The product will be renewed for the customer. : Cash at the company or transfer to customers and limit refund (If the product is paid by Visa-Master). Refund time is within 10 business days. With some banks, the refund time will be up to 45 working days